loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
sajad208 بازدید : 1376 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین تریلر بازی WWE 2K15

اکنون تریلر جدید بازی WWE 2K15 که چندی پیش منتشر شد آماده دانلود می باشد. این بازی می توان گفت خدای سبک بازی های کشتی کج می باشد و یکی از برترین بازی ها در سبک کشتی کج است چرا که حرکت و فن های زیادی به بازی افزوده شده و گرافیک بازی نیز به طور چشم گیری ازتقا داده شده است و صداگذاری های عالی ای برای این بازی در نظر گرفته شده است. شما با دانلود این تربلز با جزئیات بیشتر بازی WWE 2K15 آشنا خواهید شد . دانلود و جزئیات بیشتر تریلر در ادامه مطلب .

sajad208 بازدید : 995 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (1)

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

sajad208 بازدید : 1631 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

sajad208 بازدید : 1198 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

sajad208 بازدید : 861 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

بازی Space Hulk یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن استراتژیک می باشد که به تازگی توسط Full Control Studios برای کامپیوتر تولید و منتشر شده است.این بازی را به نوعی می توان زیر مجموعه ای از داستان Warhammer 40000 که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. بازی Space Hulk بیش از ۱۵ سال در سیستک ها و کنسول های مختلف حضور داشت و این بار سازندگان بار دیگر این عنوان را با کمک بازی Warhammer دوباره به سیستم های خانگی آورده است.بازی از نظر گرافیکی هم پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Space Hulk یک بازی استراتژیک خوش ساخت با محوریت جنگ های ربوتیک در کهکشان هاست. ماجرای بازی در مورد یک تیم بی باک، قدرتمند و مجهز به انواع تسلیحات فوق مدرن فضایی است که در تلاش برای باز پس گیری شرافت خود با انبوهی از دشمنان شرور و وحشی صفت در اعماق کهکشان ها مبارزه می کنند. لوکیشین مبارزه ها اغلب کشتی فضایی عظیمی است که دخمه های پرپیچ و خم و مرموزی دارد و بطور کلی ۳ مأموریت سنگین و پر فراز و نشیب -با استفاده از تسلیحات فوق مدرن و برخوردار از قدرت جنگاوری بسیار بالا- را شامل می شود.

Space Hulk Harbinger of Torment PC-SKIDROW

 

Space hulk pc cover دانلود بازی Space Hulk Harbinger of Torment برای PC

sajad208 بازدید : 721 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

یک بازی مهارتی و خیلی سریع برای سیستم عامل اندروید می باشد . قهرمان لیونل را هدایت کنید تا همه خط‌ها را نابود کند، برای بقا مبارزه کنید و مواظب باشید تصادف نکنید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و شخصیتی که نقش اصلی را دارد خط درخشان زرد رنگی است که با آن نباید تصادفی صورت گیرد . ویژگی‌ های Hard Lines ۶ حالت بازی دوست داشتنی ، ارزش بازی چندباره و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hard Lines v3.0.0 بازی جالب Hard Lines v3.0.0 – اندروید

sajad208 بازدید : 782 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.

 

Real World Racing Z-SKIDROW | 2.3 GB

Real World Racing Z-SKIDROW REPACK

 

Real World Racing Z دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 11222
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 461
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 972
  • بازدید ماه : 972
  • بازدید سال : 85,576
  • بازدید کلی : 3,890,834