loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 1621 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

The Sims 4 ورژن جدیدی از سری بازی های پرطرفدار سیمز برای کامپیوتر در سبک شبیه ساز زندگیست که توسط کمپانی Electronic Arts انتشار یافته است. خانواده مجازیتان را در بازی ایجاد کنید و تمامی کارهای روزمره شان اعم از کار، تفریح و حتی مرگشان را مدیریت کنید. شکل و شمایل آن ها و هم چنین لباس هایی که به تن می کنند، به صورت کاملا اختصاصی طراحی و پیاده سازی کنید.

دانلود The Sims 4 - بازی خانواده سیمز

سهیل بازدید : 10869 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Angry Birds Rio 2.2.0 یک بازی کم حجم و سرگرم کننده است اکثر افراد با این بازی آشنایی کامل دارند.این بازی توسط شرکت Rovio Entertainment ساخته شد که ابتدا برای پلتفروم موبایل بود که با استقبال بسیار زیاد روبرو شد و از این رو نسخه PC بازی را نیز منتشر کرد.در این نسخه بازهم خوک‌ها اقدام به دزدیدن تخم‌های پرندگان کرده اند و آن‌ها را خشمناک کرده اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.به عقیده گیمر ها Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است.این بازی در ۲۲۵ مرحله مختلف طراحی شده است. 


http://up.tixa.ir/up/tixagame/Pictures/ijwry6se.jpg

سهیل بازدید : 1490 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

با حمله ی هوایی سرزمین بزرگ Pangea را فتح کنید! با شورش ناجوانمردانه ی دزدان دریایی مقابله کنید. در این بازی مبارزه ی تیمی و تاکتیکی با استراتژی و گیم پلی جذاب در آمیخته اند تا تجربه ای هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کنند. ماموریت های استراتژیک بزرگ با به کارگیری منابع، تکنولوژی و مدیریت جمعیت، ۲۰ میدان نبرد مختلف، ۵ محیط مختلف با قابلیت ویرایش، ۴ موقعیت آب و هوایی مختلف با تاثیر بر دید بازیکن و مراحل سطوح چندگانه از ویژگی های این بازی متفاوت هستند.

 

Airship Dragoon PC دانلود بازی کم حجم Airship Dragoon v1.4.8

سهیل بازدید : 1446 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

لگو هابیت – Lego The Hobbit Pc Game

| دانلود بازی لگو هابیت – Lego The Hobbit برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Lego The Hobbit |

 

لگو هابیت   Lego The Hobbit


 

توضیحات بازی: داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

سهیل بازدید : 1578 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

مرد عنکبوتی: ابعاد در هم شکسته – Spider Man: Shattered Dimensions Pc Game

| دانلود بازی مرد عنکبوتی – Spider Man: Shattered Dimensions برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Spider Man: Shattered Dimensions با لینک مستقیم |


 

مرد عنکبوتی: ابعاد در هم شکسته – Spider Man Shattered Dimensions


 

توضیحات بازی: در بازی Spider Man: Shattered نسبت به نسخه های قدیم اوضاع متفاوت است. داستان منسجم تر است و مرد عنکبوتی هم مانند انیمیشن هایی که از روی آن ساخته شده، به نظر می رسد. حالت جدیدی که برای دوربین بازی طراحی شده، به افزایش هیجان بازی کمک زیادی کرده است. دوربین در زاویه بسیار خوبی قرار گرفته که تمرکز صفحه همیشه روی Spider-Man 2099 باشد. مبارزه ها همچنان دلچسب طراحی شده و میان پرده های بسیار جالب و بامزه ای هم در طول بازی مشاهده خواهند شد. کسانی که این میان پرده ها را مشاهده کرده بودند، تحت تأثیر این قسمت ها قرار گرفته بودند.

بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

این موضوع می تواند در قسمت هایی به شما کمک کند که مبارزه های بسیار سختی را در پیش خواهید داشت. با زدن یک دکمه، مرد عنکبوتی می تواند مانند هنرمندان پارکور حرکت کند و دشمنش را در زمان کوتاهی تار پیچ کند! با استفاده از قدرت Web Rush می توانید در برخی قسمت ها سرعت مرد عنکبوتی را نیز زیاد کنید.

سهیل بازدید : 799 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (1)

Mystika%202 دانلود Mystika 2 برای کامپیوتر

Mystika 2 یک بازی جالب در سبک فکری و Match 3 برای سیستم عامل ویندوز از کمپانی Big Fish Games با حجم مناسب و گرافیک ساده ایست که به تازگی عرضه شده است. دهکده Lumina در ابتدای داستان بازی به خطر افتاده است و بیگانگان و افرادی که برای نابودی شما تلاش می کنند، در حال حرکت به سمت این سرزمین هستند و سرعت بسیار بالایی دارند.Rikou نام بزرگ ترین درخت این سرزمین است که قبلا وظیفه محافظت از ساکنین و حیوانات دوست داشتنی را بر عهده داشته است ولی قدرت و نیروی او دیگر ضعیف شده است و تعداد دشمنان نیز به طور چشم گیری در حال افزایش می باشد. خود را برای یک چالش جذاب و تامل برانگیز برای هماهنگ ساختن همگی موجودات زنده اعم از گیاهان، حیوانات و جادوگران در بازی Mystika 2 آماده کنید و حداقل سه قطعه را در کنار هم قرار بدهید تا به جلو پیش بروید.شخصیت Alrik هم جادوگریست که در ی منجلاب بزرگ گرفتار شده است و به شدت نیازمند کمک و یاری شماست تا جان سالم به در ببرد و از نیرو های تاریکی در امان بماند. با پیشروی در روند Mystika 2 سکه و امتیازی کسب می کنید و از آن ها می توانید برای افزایش تعداد نیرو های آزادی و صلح استفاده نمایید و شخصیت های منفی را از سرزمینتان دور کنید. بیش از 200 مرحله جالب با محیط های کاملا شاد و فانتزی در نظر گرفته شده اند تا ساعت ها باعث سرگرمی کاربر شوند. به طور کلی در بازی Mystika 2 سه Game Mode با درجه سختی های Hard, Normal و Easy مشاهده می کنید که انتخاب تمامی آن ها بر عهده خودتان می باشد. اشیاء ارزشمندی نظیر الماس و تکه های طلا در هر مرحله مخفی شده اند و با کمی دقت می توانید آن ها را به مجموعه خود اضافه کنید و بعد ها از این مجموعه در موارد مورد نیاز کمک بگیرید.

سهیل بازدید : 621 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Battlepillars دانلود Battlepillars برای کامپیوتر

Battlepillars نام بازی هیجان انگیزی در سبک نزدیک به اکشن و پلتفرمر برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 توسط شرکت Hitcents در شبکه Steam منتشر شده است. ارتشی از کرم های زیرک و جنگنده را در بازی جمع آوری کنید تا به درخت پربار همسایه هجوم ببرید و آن را غارت کنید. هر یک از این کرم ها را با مهارت های خاصی تعلیم دهید تا قدرت آن ها در نبرد ها استفاده کنید.مقدار انرژی محدودی در بازی Battlepillars برای ایجاد کرم های جدید وجود دارد و بسته به قدرت آن ها، هزینه ها نیز بالاتر می رود. البته به جز کرم های ساده، برای به وجود آوردن جنگندگان بهتری نیاز به صرف هزینه برای تحقیق آن ها دارید تا ارتشی کم نظیر در منطقه داشته باشید. علاوه بر این که به بقیه حمله می کنید، باید مراقب ضد حملات نیز باشید، چون به طور کاملا تصادفی به درخت شما حمله ور می شوند.زمانی که مشغول به نبرد هستید، برگ های درختان بر روی زمین می ریزند و برای افزایش قدرت سربازان نیاز به جمع آوری آن ها دارید تا با آن ها نیرو بگیرند. میزان سلامتی خاصی در Battlepillars برای هر کرم در نظر گرفته شده است و پس از اتمام آن، از بین خواهد رفت و باید برای زنده کردن او هزینه کنید. دشمنانی که در مراحل بالاتر با آن ها مواجه می شوید، زره های پیشرفته و مجهز به راکت برای پرواز هستند و ضربه زدن به آن ها با نیرو های پیاده کار بسیار سختی است. پس شما هم در بازی Battlepillars نیاز به تجهیز کردن افرادتان با آیتم های مختلفی دارید تا شکست را تجربه نکنید و به پیش بروید. هم چنین زمانی که روی درخت دیگران هستید، میوه هایی نظیر سیب را می توانید برای کسب امتیاز بچینید و به درخت خود بیاورید. البته چنین کاری فقط در پایان نبرد قابل انجام است.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11219
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 8,082
  • بازدید سال : 67,681
  • بازدید کلی : 3,872,939