loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 1449 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (4)


دانلود بازی فیفا 15 برای کامپیوتر FIFA 15 PC

فیفا 15 با ویژگی های برتر از همیشه و تکیه بر ماشینی نبودن بازی عرضه شد ، در این نسخه از بازی شاهد ایجاد تغییرات گسترده در سیر بازی و طبیعی جلوه دادن توپ ، بازیکنان ، تماشاگران ، استادیوم ها و ... هستیم. فیفا تاکید کرده است که چهره بازیکنان را از نو طراحی کرده است و در طول بازی شاهد این مهم هستیم.

بیشترین تاکید فیفا و تغییرات آن روی دروازه بان ها بوده است طوری که با جاگیری های درست و صحیح دروازه بان ها شاهد گل شدن سخت توپ ها هستیم و شاید کمتر گل های غیر طبیعی از فواصل بسیار دور را شاهد باشیم. جایگزی های مدافعین در طول بازی بسیار هوشمند شده است ، گل شدن توپ ها با سر بسیار سخت شده و مدافعان در دفع توپ ها عالی عمل می کنند. این نکته هم مهم است که تمامی این تفاسیر در طول بازی با کامپیوتر مشهود است در بازی های دو نفره ضریب اشتباه مدافعان افزایش خواهد یافت.

در نسخه جدید بازی فیفا شما شاهد بازسازی شدن هوش مصنوعی بازی هستید به طوری که در طول بازی شاید با وقت کشی هایی مواجه شوید ، مثلا زمانی که تیم حریف از شما ضعیف تر است و بازی به تساوی کشیده می شود ، بازیکنان حریف برای حفظ امتیاز وقت تلف می کنند. این هوش مصنوعی را می توان در مهاجمان هم شاهد بود ، طروی که مهاجمین از کوچکترین درزی برای استفاده از موقیعت ها و به ثمر رساندن گل استفاده می کنند.

sajad208 بازدید : 876 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

در بازی Basketball Pro Management 2015 شما تیم بسکتبال خود را به دست می گیرید و مدیریت خواهید نمود! این وظیفه ی شماست که باوجود پارامترهای بسیار زیادی که در رشد یک تیم موثر است، تیم را مدیریت کنید و به سمت برترین تیم های موجود در رده بندی بسکتبال حرفه ای هدایت کنید. برخی از حاشیه های حرفه ای شما شامل تمرینات، نقل و انتقالات، مسئولیت ها و البته، بحث مالی می باشد که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید و بهترین ها را در هر یک از این موارد انتخاب نمایید.

Basketball Pro Management 2015 PC-RELOADED

 

Basketball Pro Management 2015 pc cover small دانلود بازی Basketball Pro Management 2015 برای PC

 

sajad208 بازدید : 886 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

بازی Motorcycle Club یک بازی در سبک سواری-مسابقه ای می باشد که در آن شما می توانید ۲۲ موتورسیکلت را داشته باشید که از ساخته ی رسمی از کمپانی های مطرح همچون BMW,Honda,Kawasaki, KTM, Suzuki و Yamaha می باشد. در این بازی شما می توانید به صورت تنهایی یا به صورت چندنفره به مسابقه بپردازید و کلوب خود را ایجاد، ویرایش و توسعه دهید. در بخش تورنمنت شما در ۲۰ پیست مختلف و ۴۰مسابقه حضور پیدا خواهید کرد.

Motorcycle Club PC-CODEX

 

Motorcycle Club pc cover دانلود بازی Motorcycle Club برای PC

 

سهیل بازدید : 1368 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (2)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC – بازی PEs 2015 ساعاتی پیش برای PC نیز کرک و منتشر شد . برای دانلود نسخه RELOADED بازی Pes 2015 با حجم ۶ گیگابایت به ادامه مطلب مراجعه کنید . دانلود در قالب فایل های ۳ و ۱ گیگابایتی !

Pro Evolution Soccer 2015 سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2015 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.

PES-2015-Cover-Mario-Gotze

سهیل بازدید : 13935 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC



سهیل بازدید : 896 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود بازی آنلاین FIFA World برای PC

FIFA World جدیدترین عنوانی است که کمپانی EA روی آن کار میکند این عنوان شبیه ساز فوتبال , به صورت Free To play برای پلتفرم PC منتشر شده است .

کیفیت بازی بین فیفا ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲ است و از موتور فیفا ۲۰۱۲ استفاده می شود ، این بازی کاملا آنلاین بوده و قبل از اجرا نیاز به ORGIN است.این دسته از بازیها بازیهایی هستند که برای دسترسی به محتوای اصلی نیازی به پرداخت هیچگونه پول و یا هزینه ای ندارید اما برای دسترسی به محتوای اضافه بازیها و یا بهتر بگویم برای پیشرفت بهتر در بازی باید دستتان را در جیب مبارک ببرید و به اصطلاح پول بدهید تا برنده شوید

سهیل بازدید : 1384 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

سر انجام نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم تیکسا آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.


FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|


http://up.tixa.ir/up/tixagame/Pictures/2xhgmlmq.jpg

تعداد صفحات : 7

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11219
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 8,129
  • بازدید سال : 67,728
  • بازدید کلی : 3,872,986