loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 1382 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

بازی مورتال کمبت ۵ | Mortal Kombat 5 Deadly Alliance + کم حجم+ کرک شده+ تست شده

 

 

توضیحات بازی : مورتال کمبات یکی از زیباترین و محبوبترین بازی های سبک مبارزاتی در تمام دنیا محسوب می شود که طرفداران بی شماری را در سرتاسر دنیا به دارد.مرتال کمبات ۵ یکی از بهترین بازی های  این سری محبوب می شود که توانسته نظر همه را به خود جلب کند.گرافیک عالی و عجیب بازی یکی از نقاط مثبت بازی محسوب می شود در کنار مبارزات ستنگین و نفس گیر لحظات زیبایی را برای شما رغم می زند. شما بایستی در نبردی سخت برای نجات زمین شرکت نمایید. یکی از ۱۵ کاراکتر بازی مانند لیوکنگ افسانه ای و اسکوریبون قدرتمند را که هریک از آنها تواناییها و مهارت های مخصوص به خود را دارند را نتخاب نمایید. با انتخاب هر کاراکتر در بازی یک نفره   شرکت نمایید و در نبردی طاقت فرسا با مشکلات متفاوت و پایان های منحصر بفرد برای هر کاراکتر  دست و پنجه نرم کنید. می توانید یک دوست در بازی چند نفره انتخاب نموده یا اینکه ببینید چه مدتی می توانید در حالت  پایداری تاب بیاورید.

 

سهیل بازدید : 1597 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

داستان بازی : Subway Surfers یک بازی فانتزی و کودکانه می باشد.در بازی موج سواران مترو شما در نقش یک پسر کوچک به نام جک می باشید که با رنگ روی قطار های شهری نقاشی می کشد که این کار ماموران مترو را عصبانی کرده است.جک سوار بر یک اسکیت می شود و فرار می کند,شما باید آن را هدایت کنید تا بتواند از دست ماموران فرار کند.در بین این راه موانع بسیار زیادی وجود دارد که شما باید با مهارت خود از میان آن ها عبور کنید.ابتدا این کار ساده می باشد اما در مراحل بعد موانع بیشتر می شوند و سرعت حرکت شما هم کمی بیشتر می شود.محیط این بازی بسیتر ساده می باشد و گرافیکی رنگارنگ دارد.

دانلود بازی Subway Surfers - موج سواران مترو

سهیل بازدید : 1088 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

داستان بازی :یکی از فیلم های ترکی که توانسته است توجه بسیار از افراد کشور های مختلف را به خود جلب کند سریال حریم سلطان می باشد. در این سریال چند شخصیت بسیار معروف و محبوب وجود دارد از جمله ماهی دوران و خرم سلطان و ... . این بازی که توسط بازی سازان ترکی ساخته شده است بگونه ای بسیار زیبا و جالب ساخته شده است. در این بازی شما ابتدا باید یکی از دو شخصیت اصلی فیلم یعنی ماهی دوران یا خرم سلطان را انتخاب کنید و سپس در میدان مبارزه و در مقابل سلطان طرف مقابل خود را شکست دهید و برنده میدان شوید.

دانلود بازی حریم سلطان - خرم سلطان و ماهی دوران

سهیل بازدید : 1066 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سری بازی های کماندوز همیشه جزء محبوب ترین بازی های ساخته شده در زمینه استراتژیکی می باشد.پس اگر شما از طرفداران بازی های استراتژیکی هستید حتما بازی Commandos 1 را تجربه کنید.نتهنا سبک این بازی توانسته است منحصر بفرد باشد بلکه در داستان هم توانسته است منحصر بفرد است.شما در نقش فرمانده یک گروه از کماندوها ظاهر می شوید و باید این گروه آموزش دیده را که در زمان جنگ جهانی دوم در کشور دشمن قرار دارند را هدایت کنید تا ماموریت های ویژه خود را به انجام برسانید.شما نتنها باید از خود و گروه خود دفاع کنید بلکه باید به دشمن حمله کرده و اسلحه ها و ابزار های نظامی آن را بدزدید و نیرو های خود را گسترش دهید.شما باید افراد خود را فرامندهی کنید تا دشمنان خود را از پا انداخته و زمینه حمله های گسترده نیرو های کشوری خود را فراهم کنید.گرافیک این بازی با اینکه حجم بسیار پایینی دارد و اما دارای گرافیک نسبتا مناسبی می باشد,نقشه های این بازی بسیار مختلف و فراوان می باشد,در ضمن قابل نصب برروی تمامی نسخه های ویندوز می باشد.


دانلود بازی استراتژیکی و فشرده کماندوز 1 - Commandos 1 Behind Enemy Lines با حجم 56 مگابایت


دانلود بازی استراتژیکی کماندوز 1 - Commandos 1 Behind Enemy Lines

سهیل بازدید : 872 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

در بین تمامی سبک ها مختلف بازی های کامپیوتری,بازی های استراتژیکی از محبوبیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند.بازی Field Of Glory یکی از بازی های قدیمی می باشد که در سبک استراتژیک ساخته شده است.شما باید در این بازی جالب فرماندهی یک لشگر کوچک را برعهده بگیرید و به وسیله آن ها به سمت دشمنان خود حمله ور شده و آن ها را نابود و از زمین ها و منابع آن ها استفاده کنید تا قدرت نظامی خود را پیشرفته کنید.در مراحل بالاتر این بازی شما باید لشکری را که آن را بسیار گسترش داده اید را مدیریت کنید تا بتوانید دشمنان خود را نابود کنید چون دشمنان شما هم در حال پیشرفت هستند.


دانلود بازی استراتژیکی Field Of Glory - سرزمین اپراطوری پرشکوه با حجم 75 مگابایت


دانلود بازی استراتژیکی Field Of Glory - سرزمین اپراطوری پرشکوه

سهیل بازدید : 1448 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Empires Earth که در بین گیمرهای فارسی زبان به بازی امپراتوری زمین معروف است نام یک بازی استراتژیک برای کامپیوتراست که داستان آن در خصوص جنگ بین تمدن ها و بشریت های مختلف را روایت میکند.

در این بازی مانند بازیهای مشابه تاریخی شما باید تجهیزات جنگی تهیه کنید ، برای خود قلعه بسازید ، برای نیروهای خود آذوغه تهیه کنید ، چوب و سنگ بدست آورید و افراد نظامی را گسترش دهید تا بتوانید به دشمن حمله و پیروز شوید ، ضمنا این بازی قابلیت بازی کردن بصورت شبکه و یا تحت اینترنت را نیز دارد.


دانلود بازی کم حجم استراتژیک Empires Earth 1 برای کامپیوتر


بازی استراتژیک امپراتوری زمین - Empire Earth

سهیل بازدید : 1717 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

Westward نام یک بازی استراتژیک کم حجمبرای کامپیوتر است که داستان آن به صدها سال پیش و به غرب وحشی بر می گردد.

خط راه آهن به تازگی در شهری که زندگی می کنید آمده و ساکنین و کابوی ها از وجود خط آهن و قطار ناراضی هستند و میخواهند به هر صورتی شده بخاطر این موضوع آشوب درست کنند.

حال وظیفه شما حفظ امنیت شهر مخصوصا راه آهن است و باید به مقابله با افراد وحشی ، راهزن ها و کابوی ها بپردازید و امنیت را برقرار کنید.


دانلود بازی کم حجم استراتژیک Westward 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم استراتژیک Westward 1 برای کامپیوتر با حجم 18 مگابایت


بازی استراتژیک Westward 1

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11219
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 8,181
  • بازدید سال : 67,780
  • بازدید کلی : 3,873,038