loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 1610 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

Resident Evil 0 وقایع رخ داده در بازی اول را فاش می کند که سر منشا کل اتفاقات سری Resident Evil است. Resident Evil 0: HD Remaster که نسخه بازسازی شده قلمداد می شود، از گرافیک HD بهره می برد و پشتیبانی کاملی از تلویزیون های عریض، کنترل های مدرن و به روز شده و کانال صوتی ۵٫۱ فراگیر دارد. PC Gamer: یک ریمستر زیبا از عنوانی که تلاش کرد تا سحر و جادوی نسخه اول Resident Evil را از نو خلق کند؛ هرچند که شکست خورد. Pure XBOX: عنوان Resident Evil 0 یک نسخه ارزشمند در فرنچایز Resident Evil است؛ هرچند که اصالت و میزان ترس نسخه های اولیه را ندارد.

Resident Evil 0 HD Remaster PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۳GB اضافه شد|

 

Resident Evil 0 HD Remaster pc cover دانلود بازی Resident Evil 0 HD Remaster برای PC

parham1771 بازدید : 926 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)
مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Elite تک تیرانداز نابغه یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و سوم شخص است که تا به حال ۴ نسخه از آن منتشر شده است . اولین نسخه آن که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده بود در اکتبر سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی های مشهوری از جمله MC2 Entertainment , Namco , Rebellion , Ubisoft , Reef Entertainment BigBen Interactive به بازار عرضه گردید و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و همین امر باعث شد تا سازندگان بازی به فکر ساختن نسخه های بعدی باشند . همانطور که گفته شد ۴ نسخه از این بازی هیجان انگیز تا به حال منتشر شده و قرار است تا نسخه دیگری با نام Sniper Elite 3 هم در ژوئن سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم PC , PS4 و XBOXOne منتشر شود که در مورد داستان و ویژگی های هرکدام از نسخه ها به طور اختصار خواهیم پرداخت .

Sniper Elite
این بازی اولین نسخه از سری بازی های تک تیرانداز نابغه است که در اکتبر ۲۰۰۵ منتشر شد . بازی که با نام Sniper Elite: Berlin 1945 تک تیرانداز نابغه : برلین ۱۹۴۵ نیز شناخته می شود دارای شخصیتی اصلی به نام Karl Fairburne کارل فیربرن است . یک عامل نفوذی امریکایی OSS که به عنوان یک تک تیرانداز آلمانی شناخته می شود . او به ماموریت نبرد برلین در سال ۱۹۴۵ که مصادف با روزهای پایانی جنگ جهانی دوم است , اعزام می شود تا تکنولوژی فناوری هسته ای آلمان ها را قبل از نیروهای شوروی به دست آورد . در این بازی جناح های مختلفی از جمله نیروهای مقاومت در برابر آلمان ها که در ماموریت ها به کارل کمک می کنند , NKVD نیروهای جماهیر شوروی و نیروهای نازی ها وجود دارند . مارتین بورمان ، چهره بسیار قدرتمند در حکومت رایش سوم ، یکی از اهداف کارل برای ترور است و بهترین زمان برای انجام آن , زمانی است که او با نیروهای جماهیر شوروی در دروازه براندنبورگ ملاقات می کند . شخصیت های مختلفی مانند دکتر Lohmann که یک دانشمند کلیدی آلمانی محسوب می شود جز اهداف شما خواهد بود و همین امر باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است .
سهیل بازدید : 1542 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

سهیل بازدید : 1005 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

http://up.tixa.ir/up/tixagame/Pictures/Mind-Path-to-Thalamus-PC.jpg

parham1771 بازدید : 559 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Splinter Cell PT نسخه دوم از مجموعه بازی های اسپلینتر سل در سبک Stealth یا همان مخفی کاری با صحنه های خشن و اکشنی است و به دست Uubisoft ساخته شده است. طبق معمول، نویسنده این ورژن از بازی هم فرد مشهوری به نام Tom Clancy بوده است که در زمینه گیمینگ با شرکت یوبیسافت همکاری های زیادی داشته است و کلیه داستان های این سری بر عهده او بوده است.

سهیل بازدید : 11179 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 5 PC-CODEX

به همراه دانلود قسمت ۵ به صورت جداگانه

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC

parham1771 بازدید : 394 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Gear Jack از جدیدترین بازیهای پلاتفرمر و کم حجم است که با خلاقیت و نوآوری فروان طراحی شده و گیم پلی بسیار معتاد کننده و جذابی دارد. در این بازی باید جک را که یک ربات است یاری کنید تا بتواند از فضاپیمایی کاملا اتوماتیکی که توسط انسان ساخته شده فرار کند. این فضاپیما به سمت یک سیاه چاله در حرکت است و رباتهای خدمه این فضاپیما هنگ کرده اند و تنها رباتی که سالم مانده جک است. بازی دارای 30 مرحله منحصر به فرد است که خطرات مختلفی در طول هر مرحله جک را تهدید میکند و گیم پلی بازی در پیشروی و پرش از موانع مختلف و خطرات خلاصه میشود.

لینک و دانلود و عکس ها در ادامه ی مطلب...

تعداد صفحات : 6

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11219
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 8,193
  • بازدید سال : 67,792
  • بازدید کلی : 3,873,050