loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
parham1771 بازدید : 755 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی کامپیوتر Operation Flashpoint Red River یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Codemasters طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی نبرد میان نیروهای امریکایی و آزادی خواهان تاجیکستان را به تصویر می کشد و در این راه نیروهای القاعده نیز دخالت هایی را انجام می دهند . امریکا از طریق مرزهای افغانستان وارد تاجیکستان می شود و پس از مدتی متوجه می شود حملات تروریستی که در جهان صورت می گیرد , نیروهای روسیه نیز در آن نقش داشته و اینجاست که منطقه از نظر امنیتی دچار تحولات بسیاری می شود . در این بازی پلیر به عنوان یکی از سربازان خبره وارد عمل شده و به ماموریت های مختلف فرستاده می شود . سلاح و تجهیزات پیشرفته ای در بازی وجود دارد که باعث می شود علاوه بر جذابیت بازی , پلیر تجربه واقعی از میدان های نبرد به دست آورد . گرافیک بازی خیره کننده بوده و با صداگذاری هایی که بر روی صحنه های بازی صورت گرفته , هیجان خاصی را به پلیر منتقل می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

parham1771 بازدید : 657 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

Second Sight  نام بازی جذابی در سبک اکشن و مخفی کاری (Stealth) از کمپانی بزرگ Codemasters برای کامپیوتر می باشد که در سال 2005 میلادی انتشار یافته است. John Vattic اسم فردیست که در طول بازی، هدایت او را بر عهده می گیرید. این شخصیت برای نجات خود از تیمارستانی که در آن جا نگه داری می شود، دست به هر کاری می زند، چون قدرت های عجیبی را در خود کشف کرده است.به کمک همین قدرت هاست که از تیمارستان بازی Second Sight با موفقیت فرار می کنید تا توانایی هایتان را تحکیم بخشید و آن ها را در راه درستی استفاده نمایید. اما دشمنان نیز از این توانایی ها با خبر شده اند و در صدد دستگیری شما تلاش می کنند. از دست دشمن فرار کنید و به پناهگاه مناسبی بروید تا ضخم هایی را که در طول مسیر تحمل کرده اید، بهبود بخشید. پس از به دست آوردن قدرت اولیه تان، جنگ های خشنی در انتظارتان هستند.بر اثر یک صاحنه ناشناخته، John حافظه بخش عظیمی از حافظه بلند مدت خود را از دست داده است و حالا تلاش می کند تا عوامل آن حادثه تلخ را بیابد و مجازات کند. تمامی این اتفاقات مربوط به شش ماه پیش در داستان Second Sight می شود، زمانی که برای ارتش آمریکا کار می کردید و یکی از نیرو های خبره گروهتان محسوب می شدید. ماموریت شما در آن زمان، رفتن به سیبری با نیرو های Marines آمریکا با عنوان اختصاری WinterICE بود تا دانشمندی به نام Victor Grienko را پیدا کنید و دستگیر کنید. این فرد برای سازمان پنتاگون اهمیت زیادی داشت ولی دلایل آن را به هیچ وجه نمایان نکردند و شما فقط به وظیفه تان عمل می کردید. بر روی گرافیک بازی Second Sight با توجه به زمان انتشارش، بسیار عالی کار شده است و از گیم پلی منحصر به فردی نیز بهره می برد.

parham1771 بازدید : 971 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)
مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Elite تک تیرانداز نابغه یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و سوم شخص است که تا به حال ۴ نسخه از آن منتشر شده است . اولین نسخه آن که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده بود در اکتبر سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی های مشهوری از جمله MC2 Entertainment , Namco , Rebellion , Ubisoft , Reef Entertainment BigBen Interactive به بازار عرضه گردید و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و همین امر باعث شد تا سازندگان بازی به فکر ساختن نسخه های بعدی باشند . همانطور که گفته شد ۴ نسخه از این بازی هیجان انگیز تا به حال منتشر شده و قرار است تا نسخه دیگری با نام Sniper Elite 3 هم در ژوئن سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم PC , PS4 و XBOXOne منتشر شود که در مورد داستان و ویژگی های هرکدام از نسخه ها به طور اختصار خواهیم پرداخت .

Sniper Elite
این بازی اولین نسخه از سری بازی های تک تیرانداز نابغه است که در اکتبر ۲۰۰۵ منتشر شد . بازی که با نام Sniper Elite: Berlin 1945 تک تیرانداز نابغه : برلین ۱۹۴۵ نیز شناخته می شود دارای شخصیتی اصلی به نام Karl Fairburne کارل فیربرن است . یک عامل نفوذی امریکایی OSS که به عنوان یک تک تیرانداز آلمانی شناخته می شود . او به ماموریت نبرد برلین در سال ۱۹۴۵ که مصادف با روزهای پایانی جنگ جهانی دوم است , اعزام می شود تا تکنولوژی فناوری هسته ای آلمان ها را قبل از نیروهای شوروی به دست آورد . در این بازی جناح های مختلفی از جمله نیروهای مقاومت در برابر آلمان ها که در ماموریت ها به کارل کمک می کنند , NKVD نیروهای جماهیر شوروی و نیروهای نازی ها وجود دارند . مارتین بورمان ، چهره بسیار قدرتمند در حکومت رایش سوم ، یکی از اهداف کارل برای ترور است و بهترین زمان برای انجام آن , زمانی است که او با نیروهای جماهیر شوروی در دروازه براندنبورگ ملاقات می کند . شخصیت های مختلفی مانند دکتر Lohmann که یک دانشمند کلیدی آلمانی محسوب می شود جز اهداف شما خواهد بود و همین امر باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است .
parham1771 بازدید : 563 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Splinter Cell PT نسخه دوم از مجموعه بازی های اسپلینتر سل در سبک Stealth یا همان مخفی کاری با صحنه های خشن و اکشنی است و به دست Uubisoft ساخته شده است. طبق معمول، نویسنده این ورژن از بازی هم فرد مشهوری به نام Tom Clancy بوده است که در زمینه گیمینگ با شرکت یوبیسافت همکاری های زیادی داشته است و کلیه داستان های این سری بر عهده او بوده است.

parham1771 بازدید : 378 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Operation Wolfsburg نام بازی اکشن و شوتر اول شخصی از کمپانی HQ Simulation برای کامپیوتر است که در سال 2010 میلادی با بودجه بسیار پایینی طراحی شده است. داستان اصلی بازی در مورد سربازی به نام Mike Baker است که در جنگ جهانی دوم بر ضد آلمان ها می جنگد و برای کشف اسراری از این کشور به منطقه ممنوعه ارسال شده است تا اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

به جای این سرباز شجاع در بازی Operation Wolfsburg ایفای شخصیت کنید و از اسلحه های کلاسیک و نسبتا قدیمی برای نابودسازی افرادی که مانع کارتان می شوند، کمک بگیرید. اطلاعاتی که باید به دست بیاورید، توسط هزاران سرباز آلمانی نگه داری می شود و رسیدن به آن ها کار سختی خواهد بود. با فکر و استراتژی عمل کنید و به صورت مخفیانه به پناهگاه ها نفوذ کنید و گروهک هایی را که از هیتلر حمایت می کنند، به قتل برسانید.
parham1771 بازدید : 319 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

Skyline Skaters بازی پرهیجانی از کمپانی Tactile Entertainment برای سیستم عامل اندروید میباشد که در سبک Arcade و با گرافیکی دو و نیم بعدی عرضه شده است. یکی از اسکیت های ارزان قیمت را برای آغاز کار در بازی برگزینید تا مهارت های اولیه را برای اسکیت سواری در پشت بام خانه ها را به دست آورید و حتی بتوانید با سایر رقبایی که در بازی وجود دارند، رقابت به یاد ماندنی داشته باشید.

شهر Rio در بازی Skyline Skaters مکانیست که در آن مشغول به مسابقه می شوید و یکی از شهر های زیبا و مشهور کشور برزیل به حساب می آید. کنترل ساده و اولیه بازی به راحتی انجام می گیرد، به طوری که در کم ترین زمان ممکن با آن آشنا خواهید شد و بدون مشکل می توانید موانع ساده را پشت سر بگذارید ولی به مرور زمان، تعداد موانع به حدی زیاد می شود که در صورت انجام اشتباه کوچکی با آن ها برخورد خواهید کرد.
parham1771 بازدید : 697 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)
بازي Total Overdose ساخت يکي از کمپاني هاي معروف سازنده بازي هاي پرطرفدار اکشن مي باشد. اين بازي سرشار ازهيجان و برخورد ماجراي رومرو کروز است که از طرف يک سازمان مخفي ماموريت دارد به پايگاه دشمنان رفته و هواپيماهاي موجود در آن جا را آزاد کند. او براي انجام اين کار به کمک شما دشمنان زيادي را از سر راه بر مي دارد و هواپيما را آزاد مي کند. اما در راه بازگشت دوستانش به او خيانت کرده و او را از هواپيما به پايين پرتاب مي کنند. پس از مرگ او يکي ار فرزندانش تصميم مي گيرد انتقام پدر را از قاتلين بگيرد. او توانايي ها و قابليت هاي زيادي مانند دويدن روي ديوار، تيراندازي حرفه اي و ... که با توجه به سلاح هاي متعددي که در اختيار خواهد داشت مي تواند در مقابل دشمنان مقاومت کند.
داستان از يکي از جنگل هاي آمريکاي جنوبي آغاز مي شود اما بيشتر اتفاقات بازي در ايالت مکزيکوي آمريکا و کشور مکزيک رخ مي دهد. موسيقي هاي بکار رفته شده در اين بازي اغلب موسيقي مکزيکي است و بر جذابيت بازي افزوده است. در اين بازيشما هر کس را مي‌بينيد بايد بکشيد البته به جز گاهي اوقات که شما را فرد يا افرادي همراهي مي‌کنند. يکي ديگر از نقاط قوتبازي که خيلي به چشم مي‌ آيد حرکات آهسته دوربين و تيراندازي‌ هاست که بسيار عالي طراحي شده اند.

ويژگي هاي بازي Total Overdose:
- ماجرايي هيجان انگيز در مورد تلاش هايي که براي انتقام صورت مي گيرد
- شخصيت ها و ماموريت هاي متنوع
-درجه بندي سني : +18
-قابليت آنلاين:دارد
- سبک رزمي و اکشن
- بيش از 20 سلاح متنوع
- موسيقي متن زيبا
- و ...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 11222
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 1,536
  • باردید دیروز : 458
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,354
  • بازدید ماه : 3,354
  • بازدید سال : 87,958
  • بازدید کلی : 3,893,216