loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 6610 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (20)

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alip در تاریخ 1394/01/04 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

لینک جی تی ای 5 فارسی کجاست برای آنلباین می خواهم فارسی هم نبود مهم نیست!

این نظر توسط zeinab در تاریخ 1393/11/20 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

سلام...من همه ی مراحلو درست میرم..اما وقتی میخوام روی اون فایل مجازی کلیک کنم که باز شه این ارورو میده windows cant acces this disk the disk might be corrupt.make sure that the disk uses a format that windows recognizes.if the disk is unformatted,you need to format it before using it...ویندوزمم ۸....خواهش میکنم کمک کنید...
پاسخ : لطفا نظرات بقیه دوستان را بخونید متوجه میشید

این نظر توسط vahhabsy در تاریخ 1393/10/26 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

سلام....چطوری میشه ایمجو باز کرد بدون ریختن تو سی دی؟؟؟
پاسخ : سلام
نظرات دیگر کاربرانو بخونید متوجه میشید
باتشکر

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/07/03 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

سلام

نمیشه بدون دی وی دی بازی رو اجرا کرد ؟

ممنون میشم بگی.

تو یاهو هستم. ممنون میشم بگی


شکلک
پاسخ : سلام
با دیمون تولز میشه بدون دی وی دی اجرا کردش
نحوه کارشو دوباره میگم
ابتدا دیمون تولز رو نصب کن
بعدش پی سی ریستارت میشه اگه نشد ریستارت من تا درایو مجازی ساخته بشه
سپس روی درایو مجازی راست کلیک کن و مونت ایمیج رو بزن
بعدش ادرس فایل دانلود شده یا همون جی تی ای رو بده و اوکی کن
حال روی درایو دابل کلیک کرده و اجرا کن
من خودم جی تی 5 فارسی رو اینطوری کردم
راحتره و میشه مودو اسکین و ... اضافه کرد

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/05/14 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازیو دانلود کردم برنام ultraiso رو هم دانلود کردم حالا فایل نصبیو چیکارش کنیم خواهشا واضح توضیح بدید
پاسخ : سلام
فایل نصب نداره
بقیه نظرات و سوالات دوستان را بخونید متوجه میشید
بطور کامل توضیح داده شده

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/04/25 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام.می خواستم بدونم حتما باید بازی رو روی دی وی دی بریزم؟ نمیشه همین جوری نصب کنم بازی کنم؟
پاسخ : سلام
روی سی دی هم میتونید
بای اجرا باید درایو مجازی بسازید چون فایل هم ایمیج گرفته شده ازش و هم فشرده هست فایل نصب ندارد
ی جورایی میشه گفت پرتابل هست

این نظر توسط naser در تاریخ 1393/04/24 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از پیگیریتون ...متشکرمشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز

این نظر توسط t8 در تاریخ 1393/04/24 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

مرسی
خیلی خوبه من دارم اجرا میکنم
لدفن بازی های کم حجم بیشتری بزارید...
پاسخ : خواهش میکنم نظر لطفته عزیز
چشم بازی های کم حجم بیشتری قرار میدم

این نظر توسط t8 در تاریخ 1393/04/24 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

لطفا خدای جنگ 3روهم بزارین اگر مشکلی نیستشکلک
پاسخ : سلام
بفرمایید اینم بازی خدای جنگ 3

http://tixa.ir/post/623/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DA%AF-3---god-of-war-3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-pc.html

اگر بازم بازی خواستید اعلام فرمایید تا درسایت قرار دهیم

این نظر توسط naser در تاریخ 1393/04/24 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون ..شکلک
پاسخ : خواهش میکنم
من تو کلوب مطرح کردم مشکل شمارو ولی اونا هم همون گفته های منو گفتند
فقط یکی گفت که وقتی خطا رخ میده باید سیدی رو بذاری داخل سیدی رام بعد ریستارت کنی تا درایو درست بشه
البته من یک فیلم اموزشی هم پیدا کردم که میتونه به درد تون بخوره
لینکش اینه تو آپارات میتونید تماشا کنید
http://www.aparat.com/v/LRZYq


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 268
  • تعداد اعضا : 11222
  • آی پی امروز : 434
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 2,910
  • باردید دیروز : 458
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,728
  • بازدید ماه : 4,728
  • بازدید سال : 89,332
  • بازدید کلی : 3,894,590