loading...
تیکسا گیم|دانلود بازی فوق فشرده|دانلود بازی کم حجم|ترینر|کرک بازی|سیو بازی|کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
سهیل بازدید : 5710 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (5)

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1393/07/04 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

راستشو بخوای مدیر جان من با بازی های استراتیژِیک کامپیوتر حال نمیکنم فقط با بازی های استراتیژک اندروید مثل clash of clance
اگه خودت یک بازی استراتیژِک توپ برای کامپیوتر سراغ داری معرفی کن امتحان کنم
راستی گفتی پس کیفیت این کشتی کج 2013 از x box گرفته شده؟شکلک
پاسخ : من بازی ژنرال فارسی و جنگهای صلیبی 1 فارسی رو توصیه میکنم
کیفیتش هم چی بگم والا
متوسطه

این نظر توسط morteza در تاریخ 1393/07/04 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

کیفیتش چجوریه میشه عکسشو بزارید این بازیش مثل بازی2k14 نباشه چون اون اصلا خیلی بی کیفیت بود و مال کامپیوترم بود اگه این 2013 مثل 2012 از xbox برای کامپیوتر گرفته (کپی)شده باشه خیلی خوبه اگه اینطوره لطفا سریع بگینشکلک
درضم ممنون از سایت خوبتونشکلک
پاسخ : سری بازی های بتمن همشون کیفیتشون یکی هست
من خودم بازی رو انجام ندادم ولی 400 مگ هست تو 1 ساعت دانلود میشه کرد
ارزششو داره بنظر من
راستی ی سوال؟
چرا بازی های استراتژی دانلود نمیکنی؟

این نظر توسط mohammadmoghadam در تاریخ 1393/06/22 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

سلام این بازی رو میشه با دسته اجرا کرد؟؟؟ اگه میشه این بازی رو با دسته اجرا کرد تنظیمات دسته رو داره یا باید خودمون انجام بدیم ؟؟اگه باید ما انجام بدیم راهنمایی کنید ممنون از لطفتونشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
دقیق نمیدونم که ایا با دسته میشه بازی کرد یا نه
ولی تا انجایی که من اطلاع دارم نمیشه
چون من خودم امتحان کردم

این نظر توسط maax در تاریخ 1393/06/10 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

part 3شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ژارت 3 مشکلی نداره
بعد از ورود به اژلود سنتر باید15 ثانیه صبر کنید تا لینک مستقیم برات نمایان بشه

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1393/05/10 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

دارم دانلود ميكنم
مياد....................................؟؟؟؟؟
پاسخ : بله


کد امنیتی رفرش
درباره ما
تیکسا گیم از دی 1392 شروع به کار کرده و می کوشد تا به یاری شما گیمرهای عزیز در دنیای بازی مانند نگینی بدرخشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 11222
  • آی پی امروز : 434
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 2,589
  • باردید دیروز : 458
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,407
  • بازدید ماه : 4,407
  • بازدید سال : 89,011
  • بازدید کلی : 3,894,269